L–V: 9:00–18:00
S: 10:00–16:00

Firmă de mutări vs „freelanceri” pentru relocări locuințe

Iată de ce să alegi o firmă de mutări pentru relocarea locuinței tale. Mutarea locuinței personale sau un transport mobilă, electrocasnice sau alte bunuri personale pot reprezenta un efort considerabil pentru tine.

O mutare este o activitate solicitantă și consumatoare de timp dacă nu este realizată cu echipamentele potrivite.

Totodată, implică numeroși factori care trebuie luați atent în considerare pentru ca bunurile tale să fie în siguranță.

Este important să știi care sunt principalele avantaje dacă alegi o firmă de mutări pentru relocarea locuinței în schimbul unor persoane fizice cu anunțuri pe internet care oferă transport și manipulare contracost.

Firma de mutări

✔ Oferă servicii profesioniste și soluții complete în funcție de nevoile tale

✔ Este înregistrată legal și îți poate oferi asigurare pentru bunurile transportate

✔ Evaluează corect volumul și caracteristicile mutării, inclusiv prin deplasare la adresă, și știi de la început costurile mutării

✔ Planifică eficient și lucrează cu personal instruit

✔ Îți oferă asistență de specialitate pentru pregătirea mutării și coordonează activitățile

 Deține resurse și echipamente multiple pentru diferite tipuri de mutări, obiecte grele, volum mare de bunuri

✔ Oferă servicii diverse, inclusiv ambalare profesională și materiale de împachetare, despachetare, demontare-remontare mobilier etc.

✔ Oferă servicii complete și nu trebuie să cauți și să aștepți altă firmă pentru montarea mobilierului nou sau instalarea electrocasnicelor

✔ Nu îți solicită plata unui avans pentru garantarea programării sau acoperirea unor costuri cu materiale de împachetare sau a combustibilului, la mutările naționale sau internaționale.

✔ Plătești prețul agreat în scris la finalizarea lucrării

Diverse persoane fizice găsite pe internet

– De regulă, sunt persoane necalificate în domeniu

– Nu sunt înregistrate legal și nu îți oferă nicio asigurare sau garanție

– Au resurse și echipamente limitate și nu pot realiza mutări de obiecte grele sau un volum mare de bunuri

– Au servicii și cunoștințe limitate și trebuie să cauți alte firme pentru montaj mobilier, instalare electrocasnice etc.

– Îți oferă, de regulă, telefonic un preț mai mic pe baza unei descrieri sumare, dar care crește substanțial odată ce ajung la fața locului dacă volumul nu a fost evaluat corect

– Pot cere plata unui avans pentru garantarea programării sau pentru a-și acoperi unele costuri, precum cele cu taxele de drum sau combustibilul dacă mutarea are loc pe o distanță mare.

Ține cont că un serviciu ieftin te poate costa mult, dacă mobilierul, electrocasnicele și bunurile tale personale nu sunt manipulate și transportate de o firmă de mutări profesionistă. Pentru a nu cădea în capcana așa-ziselor „firme de mutări”, verifică dacă au date de înregistrare oficiale prezentate pe site, adresă fizică și date de contact ale biroului.

SOLICITĂ EVALUAREA GRATUITĂ ȘI OFERTA DE PREȚ

Program

Luni – Vineri:

9:00–18:00

 

Sâmbătă:

10:00–16:00

Contact

  • Str. Elev Ștefan Ștefănescu nr. 3, Sector 2, București

  • 0751.012.105

  • contact[@]uniicuduba.ro