L–V: 8:00–21:00; S–D: 10:00–20:00

Mutări sedii de firme și birouri

Servicii de mutări sedii de firme și birouri

Efectuăm transport marfă, mobilier, echipamente, piese, materiale de construcții și alte bunuri în regiunea București – Ilfov și la nivel național. Mutarea întregii firme sau a birourilor poate fi o provocare și poate duce la întreruperea activității total sau parțial pe durata mutării. Specialiștii noștri în mutări de sedii de firme și birouri sunt pregătiți să asigure serviciile complete de împachetare, încărcare, descărcare și despachetare pentru a minimiza timpul de întrerupere a activității.

Cum funcționează

Suntem pregătiți să asigurăm serviciile complete de mutare a mobilierului și obiectelor de birou, arhivei și echipamentelor IT astfel încât relocarea să se desfășoare în siguranță, iar timpul de întrerupere a activității, total sau parțial, să fie cât mai redus pentru a nu exista pierderi.

Solicitați online sau telefonic o evaluare gratuită din partea specialiștilor noștri. Din momentul în care ne contactați, desemnăm o persoană de contact doar pentru mutarea dumneavoastră. Un inventar trimis online sau telefonic este întotdeauna util, dar aproape întodeauna este necesară o evaluare la fața locului.

Deplasarea specialiștilor noștri pentru realizarea evaluării este gratuită și nu implică nicio obligație din partea dumneavoastră.

Prețuri

Prețurile sunt calculate după realizarea evaluării, în funcție de solicitările și serviciile alese, numărul de obiecte care trebuie mutate și necesarul de resurse materiale și de specialiști.

Evaluarea și consultanța în vederea stabilirii resurselor și planificarea acțiunilor sunt gratuite. De asemenea, unul dintre specialiștii noștri asigură gratuit coordonarea activităților, chiar dacă alegeți doar o parte dintre servicii.

SOLICITĂ EVALUAREA GRATUITĂ ȘI OFERTA DE PREȚ

Program

Luni – Vineri:

8:00–21:00

 

Sambata – Duminica:

10:00–20:00

Contact